الثلاثاء، 1 أبريل 2014

حبيبي ليه حزين
ليه ضايق بهالليله كئيب
من زعلك من ضايقك من جرح عينك وهدر دمعك
ابي بسمتك*
ابتسم ترا الصبح بيطل ومن غير بسمتك ترا شمسنا ما تطل

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق