الثلاثاء، 1 أبريل 2014

حبيبي ليه حزين
ليه ضايق بهالليله كئيب
من زعلك
من ضايقك
من جرح عينك وهدر دمعك
من سلب بسمتك
ابتسم ترا الصبح بيطل
ومن غير بسمتك ترا شمسنا ماتطل

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق