حبيبي ليه حزين ليه ضايق بهالليله كئيب من زعلك من ضايقك من جرح عينك وهدر دمعك من سلب بسمتك ابتسم ترا الصبح بيطل ومن غير بسمتك ترا شمسنا ماتطل
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق