ي رفيق لا للعتب ولا لتعب ولا للكلام ولا للملام عيش يومك وانسى اللي حصل كلهم نسوا وجحدوا الدنيا ما توقف ع احد !
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق