الخميس، 13 مارس 2014

ي رفيق لا للعتب ولا لتعب
ولا للكلام ولا للملام
عيش يومك وانسى اللي حصل
كلهم نسوا وجحدوا
الدنيا ما توقف ع احد !

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق