الاثنين، 3 مارس 2014

ليه لازعلت منك
أرضاك ..!
وليه احس انه الوجع منك
تحليه ..!
وليه لازعلت ازعل
عشانك ..!
وليه دقات قلبي لغيرك
رافضه ..!
ابفهم ليه احبك
هالكثر ..!

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق