الجمعة، 7 مارس 2014

ليه الغيث اللي كنت اشوفه فيهم
كذبة سحابه*
وليه العمى بأول الطريق كان مرافق
دربي معاهم*
توه شاف بلاهم ~ !
توه حس بإنهم ماهم منه ~ !

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق