الأحد، 31 أغسطس 2014

ودي انام بس خايف الشوق يخون في مواعيده

و ألقى طيفه لا صحيت زعلان مني ..
ليه نمتي قبلي
و ليه ما انتظرتي
و ليه نسيتي وعدنا يا منوتي انتي !!

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق