ودي انام بس خايف الشوق يخون في مواعيده
و ألقى طيفه لا صحيت زعلان مني .. ليه نمتي قبلي و ليه ما انتظرتي و ليه نسيتي وعدنا يا منوتي انتي !!
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق