الحمد لله انه اللي على قلبي اقوله ومااتندم ع احساس حسيته بيوم اتجاه شخص معين واؤمن ايمان الكامل لو كان خيرا لي لبقى لكن قدر الله وماشاء فعل.
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق