الخميس، 29 يناير 2015

*

الحمد لله انه اللي على قلبي اقوله ومااتندم ع احساس حسيته بيوم اتجاه شخص معين واؤمن ايمان الكامل لو كان خيرا لي لبقى لكن قدر الله وماشاء فعل.

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق