نسيتك ! ليه أكذب و أقول إني نسيتك أنا تناسيتك ! ليه أكذب و أقول إني تناسيتك وأنا لا نسيت ولا تناسيت - أنا عايش على ذكراك يا بعد كل ذكرى !
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق