الأحد، 4 يناير 2015

*

نسيتك !
ليه أكذب و أقول إني نسيتك
أنا تناسيتك !
ليه أكذب و أقول إني تناسيتك
وأنا لا نسيت ولا تناسيت
- أنا عايش على ذكراك يا بعد كل ذكرى !

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق