والله استغرب من ناس تحقد ع بعضها سنين
ولما يتوفى واحد فيهم الثاني ياكله الندم
انزين كان عايش حي يرزق وينك عنه توك تفكر بإنك تسامحه !!
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق